Bir Twitter hesabı oluşturmak, profesyonel ve kurumsal hayatın olmazsa olmazı haline geldi günümüzde. Bir Twitter hesabı ile profesyonel veya şirket olarak imajınızı daha geniş kitlelere tanıtacak ve aynı zamanda bilinirliğinizi artıracaksınız. 

Bir Twitter hesabı oluşturmak, profesyonel ve kurumsal hayatın olmazsa olmazı haline geldi günümüzde. Bir Twitter hesabı ile profesyonel veya şirket olarak imajınızı daha geniş kitlelere tanıtacak ve aynı zamanda bilinirliğinizi artıracaksınız.

Şimdi yeni bir Twitter hesabının nasıl oluşturulacağını görelim!

Twitter hesabı nasıl oluşturulur

Adım adım gidelim, Twitter hesabı oluşturmanın ne kadar kolay heperaber görelim.

  1. Adım: Twitter'a kaydolun twitter uygulamasını indirin veya twitter.com'a girin ve kaydol seçeneğine tıklayın.


Sosyal ağ sizden istediği için bilgileri beş adımda doldurmanız gerekecek:

~⬛ Adınız , telefonunuz, e-posta adresiniz ve şifreniz .

i Twitter size adınızı sorduğunda bu adınız değil, Twitter hesabınızda kullanmak istediğiniz takma addır .

Verilerinizi ekledikten ve tercihlerinizi seçtikten sonra Twitter, doğru bir e-posta hesabı veya telefon numarası girdiğinizi doğrulamanız için size bir kod gönderecektir .

Ve son adım şifrenizi oluşturmaktır . Hatırlayacağınızdan ve 6 karakter veya daha fazla olduğundan emin olun.

  1. Adım: Yeni Twitter hesabınızı optimize edin

Twitter sizden bir profil resmi eklemenizi, bir biyografi yazmanızı ve insanları takip etmenizi isteyecek. Bu gerçekten önemli adımlar, Twitter hesabınızla diğer insanlara ileteceğiniz görüntü de öyle.

✅ Twitter'da takipçi bulun

Twitter hesabınızı oluşturma işlemini tamamlamadan önce minimum sayıda kişiyi takip etmeniz istenecektir. Neyse ki, Twitter hesabı olan milyonlarca insan var, bu yüzden takip edecek birini bulmak çok zor olmayacak.

İş açısından, değer katabilecek veya şirketinize herhangi bir ilgi gösterebilecek kullanıcıları takip etmenizi tavsiye ederiz .

Örneğin, belirli bir kategorinin veya grubun takipçilerini seçebilirsiniz, böylece etkinliğinizle ilgili

kullanıcıları ve profesyonelleri takip etmek daha kolay olacaktır .Edebiyat, Bilim ve Teknoloji, TV ve

Filmler, Politika ve Devlet, Spor, Müzik veya Eğlence, erişebileceğiniz ilgi gruplarından bazılarıdır.

✅ Twitter Profil Fotoğrafı

Profil resmi eklemek zorunlu değildir, ancak işletmeniz veya şirketleriniz için iyi bir izlenim bırakmak istiyorsanız şiddetle tavsiye edilir.

Hesap profilinize fotoğraf eklemeyi ihmal etmek, şeffaflık veya güvenilirlik göstermez ve potansiyel müşterilerinize veya takipçilerinize ulaşmanızı zorlaştırır.

✅ Biyografiniz

Twitter biyografiniz de çok önemli ve bu kısma odaklanmalısınız. Şirketinizi büyütmek, işletmenizin katabileceği değeri veya onu diğerlerinden farklı kılan şeyleri vurgulamak istiyorsunuz. Potansiyel hedef kitlenizin bilgilerinize veya şirketinizin bilgilerine kolayca erişebilmesi için bir URL (web sitesi, blog, LinkedIn profili vs) tanıtmayı unutmayın .

✅ Twitter Erişimi

Twitter hesabınızı oluşturmak için önceki tüm adımları tamamladıktan sonra, yeni oluşturduğunuz profilinize kolayca erişebilir ve istediğiniz zaman giriş yapabilirsiniz. Daha önce de açıkladığımız gibi Twitter'dan en iyi şekilde yararlanmak için takipçileriniz olmalı ve gerçekten ilgilendiğiniz profesyonelleri takip etmelisiniz .

~⬛ Twitter hesabınızı e-posta hesaplarınızla veya diğer sosyal ağlardaki hesaplarınızla senkronize edebilirsiniz .

Örneğin, yeni Twitter hesabınızı Gmail, Yahoo, Outlook veya AOL gibi e-posta hesaplarınıza

bağlayabilirsiniz, böylece kişilerinizden birinin Twitter hesabı varsa, onları takip edebilmeniz için size görünürler.

Yeni Twitter hesabınız için ipuçları

Zaten bir Twitter hesabınız varsa, burada takip etmeniz ve iyi bir Twitter hesabına sahip olmanız için bazı ipuçlarınız var:

İyi bir Twitter hesabına nasıl sahip olunur?

ƒ) Twitter kullanıcı adı seçme

Bir kullanıcı adı seçmek, Twitter hesabınızı oluştururken en önemli adımlardan biridir. Kullanıcı adı, sizi veya şirketinizi profesyonel olarak tanımlamalıdır.

~⬛ Acele etmeyin ve sizi veya şirketinizi temsil etmek için mümkün olan en iyi ismi bulduğunuzdan emin olun.

Ancak Twitter'ın önerdiği ismi kullanmaya karar verdiyseniz, rahat nefes alın, isminizi istediğiniz zaman ve istediğiniz kadar değiştirebilirsiniz.

Orijinal ve çekici bir Twitter kullanıcı adı bulmaya çalışın , bunun işletmenizi temsil etmesi gerektiğini daima aklınızda bulundurun.

Örneğin, kurusal kimliğiniz Granada Edebiyat Dergisi ise sadece @Granada veya sadece @Dergi adını kullanmamalısınız. Adın 20 karakterden fazla olamayacağını göz önünde bulundurarak her zaman

şirketinizin gerçek adını kullanmayı tercih edebilirsiniz . İdeal olan, hatırlanması kolay kısa bir isim bulmaktır. Alışılmadık kelimeler kullanmadan orijinal olmaya çalışın. Mümkün olduğunca markanız veya iş türünüzle ilgili bir isim kullanın.Misal bu örnekte direk @GranadaDergisi ismini kullanmak en doğru tercihtir.

Kaçınılması gereken yaygın hatalar

Kullanıcılar Twitter hesaplarını oluştururken yaygın olarak yapılan bir hata vardır. Pek çok kullanıcı, daha önce bahsettiğimiz tüm adımları tamamladığında, hesabını nasıl yöneteceğini ve nasıl

kullanacağını tamamen unutarak kendini rahat hissediyor.

Şirketinizi profesyonelce tanıtmak istiyorsanız, size şunları tavsiye ediyoruz:

✅ Sık sık Twitter hesabınızı girin : Yeni bildirimleri görün, yeni takipçiler bulun ve profilinizi ilgili bilgilerle güncel tutun.

✅ Takip edin, takip edileceksiniz : Sizinle ve işletmenizle ilgili diğer şirketleri takip etmeye açık olun. Stratejik ortak çalışanlar bulun.

✅ Yorum yapın ve etkileşim kurun : Etkileşime geçin ve daha iyi görünürlük ve daha fazla kişi elde edin.

✅ Twitter'ı akıllıca kullanın : Takipçilerinizden aldığınız tüm sözlere veya sorulara yanıt verin.

Kısacası, Twitter'da bir işletme hesabı daha profesyonel yönünüzü gösterir. Ancak, her zaman kendiniz olmayı ve sizi benzersiz kılan özgünlüğü sergilemeyi unutmayın.

Twitter Hesabınızı Ölçün ve Analiz Edin

Artık şirketiniz için bir Twitter hesabınız olduğuna göre, hedeflenen kullanıcılarınızın ne zaman daha aktif olduğunu analiz etmek ve bilmek için twitter araçlarını, reklamlarını veya lisanslı ek uygulamalar kullanın, Twitter'da işletmeniz hakkında söylenenleri izleyin veya en iyi ne zaman tweet atılacağını analiz edin.

Bir önceki yazımda belirttiğim gibi kurumsal ve profesyonel twitter kullanımı için ücretsiz desteği

Granada Edebiyat Dergisinin editörlerinden alabilirsiniz.

İletişim için:

GRANADA DERGİSİ

Web: https://www.granadadergisi.com/

E-mail: [email protected]

Twitter: @GranadaDergisi

https://twitter.com/GranadaDergisi