Cübbeli Âlimin amel defterine Tarkan şarkısı Recebi şerifte katlanarak yazıldı, tövbe ile silinir. Allah tealanın ayeti kerimeler ile nehyettiği bir hususa hâze münkerun , demek yerine "teselli verici" denilmesi dahi küfre müncir değil miydi!

Sual: Ey Cübbeli Ahmed hoca efendi , Recebi şerif ayına taziminiz yokmudur ki menhiyatı nehyetmek yerine medh eder olmuşsunuz ?

Kazi Iyaz rahimehullahın şifayi şerifini ve şurrahi kiramın şarhlarını okutma nimetine karşılık

Şarkıcıya "şarkınız gecikti " diye iltifat etmek - hem kufrani nimettir,

hem hukuku Mustafaya ihannettir, dersem, ilimî vekar diye yanan kalplere teselli olurmu, acaba ? 💧🌳

بسم الله الرحمن الرحيم

Ahmed bin Hanbelرحمة الله عليه hazretlerine
devrinin halifesi ile konuş, denildiginde :

- bir alimin kapısında asla görmediğim birisiyle nasıl konuşurum ?
buyurdular ve konuşmadılar, hatta mübarek yüzlerini ters çevirdi , bir göz ucunda bakmaktan dahi hazer ettiler:

/فهذا المعتصم الخليفة العباسي يلتفت إلى أحمد بن حنبل ويقول له: (كلم ابن أبي دؤاد (4) فأعرض عنه أحمد بوجهه وقال: كيف أكلم من لم أره على باب عالم قط/

Tarikat ehlinden olan müderris alim zat ,
bir şarkıcıya Recebi şerif ayında "şarkınız niçin geçikti " diyor, ya Rabbi !
و كفى بالله وكيلا
هيهات الحذر الحذر الف الف الحذر

Yahu, şu Cübbeli Ahmed hocanın seven sadik dostu yokmu , yakasından tutarak

"sen tarikat ehlini temsil ediyorsun, kendine gel" diye tenbih etse!

🍀☀️beyt:
Şükür kibleme döndüm, başka tarafa dönmem
Sövmemi lutuf bilsin , gafil alimi övmem

Recebi şerife tazimi unutturan şey ne ise ona tövbe edin ki son nefeste tevhid kelimesini unutturmasın size

Musa aleyhisselam Harun aleyhisselamın saç sakalından , yakasından tutarak ,
- kavmımı niye korumadın, altın buzağa tapmaktan niçin alı koymadın"
diye feryad ile hesab sorduğu gibi...

Ümmet derdin nerede , ahiret ne diyeceksin Mevlaya, diye soranı yokmu hiç!

Cübbeli Ahmed Hoca efendinin

şarkı tehlili konuşması kaç kişiye ulaştıysa , onların küllühüm ecmaini,

şarkı dinleme ve alkışlamadaki dinî tehlikeyi öğrenme haklarını ahiret taleb etmezlermi ?

şarkıyı alkışlamanın küfre müeddi olduğunu , neden insanlara haykırmadın , diye ahirette sorulmazmı,size ❗

Din alimi bir şarkıcıya " sözleri teselli verici " demesi şarkı dinlemeye teşvikdan başka ne olarak yazıldı Cübbeli Ahmed hocanın amel defterine ???

Cübbeli Âlimin amel defterine Tarkan şarkısı Recebi şerifte katlanarak yazıldı, tövbe ile silinir.

Allah tealanın ayeti kerimeler ile nehyettiği bir hususa haze münkerun , demek yerine "teselli verici" denilmesi dahi küfre müncir değilmiydi!

Risalei Bedri Reşid kitabına bakın .

Küfür ihtimali yok , ihtiyaten nikah ve iman tazelenirken yeniden mehir icab etmez, sadece

أريد ان تجديد الإيمان و النكاح ..

duası kafi .

Küfür ihtimalı var ise ve ya hakikaten küfre müncir hale düşen kişi hem iman tazeler hem yeni mehirle yeniden nikah icab eder.

:"جددوا إيمانكم فإن الإيمان يبلى كما يبلى الثوب. فقالوا: ما نقول يا رسول الله؟ قال: قولوا لا إله إلا الله

İman tazelemek tevhid kelimesini ihlas ile söylemek ile olur .

Alim ile her hangi bir kul arasında sadece halis din olmalı!

اصلح ذات بينكم

-- eeyy ehali , küfür tuzağı sofranızda da var , eğer lokmanız habis ise !

Habis lokmaya besmele küfürdür , diye haykırsın Cübbeli Ahmed hoca .

عفى الله عنه

Din hocası Telvizyon programında meşhur şarkıcının şiirini değil, tarikat ehlinin unutulan şiarını konuşsun !

Hocalar "temizini bulmaya çare yok , zararlı olanı yeyin" , diye fetva veriyor .

Ama bir vatandaş amca , temizini bulmak için borca giriyor , tarla satın aliyor , su değirmeni inşa ediyor , ateş fırından ata tohum, tam buğday unu ekmek sunuyor !

Princin dahi yapayı çıkmışken doğalını sunuyor, vatandaş!

Bu sözleri Cübbeli Ahmed hoca telvizyonda konuşması farzdır!

Şarkıcı ismi yerine Cübbeli hoca efendi şu millî kahramanların isimlerini ve tecrübelerini konuşması farzdır:

Halil Ayar ,

Bünyamin Ayar ,

Aykut Ayar !

https://youtu.be/FXnmRXIYHh0

https://www.degirmencidayi.com/

siz benden daha akıllısınız diye bir sunucuya değil , şu tayyib lokma sunanlara desin Cübbeli hırkalı hocalar!

Ey ehali , hoca çare yok diye gdolu , hinzir zarar katkılı gıdaya fetva verirken , vatandaş çare buldu!

Hoca onların bulduğu çareyi tek tek anlatarak sunması lazım milletimize !

وحرض المؤمنين..الآية

Helalı taleb farziyeti ile

Taleb ediyoruz , Cübbeli Ahmed hoca

ismini zikrettiğimiz zatlardan öğrenerek, ata tohum

tarlasi, su değirmeni , ateş fırın için para ayırsın, tayyib lokma temini fealiyetine başlatsın ve tüm tarikat ehline ibret olsun ,amin!

Ata tohum buğdayımızı sunsun milletimize ve alemi islama !

Nice vatandaş iş ile teminlenir!

Hoca parasını tahsis ediyor , işçiler çalışıyor !

Ata tohumumuzu kendimiz kurtaralım !

Nakşibendi kuddise sirruhunun tayyib lokma için kendi ziraatı var idi, çalışanları var idi ..

Öyle bir hoca övülmezmi ,

ta kiyamet dillere dastan olmazmı !

Siyasi yarışta zafer şarkıcının şiirini tehlil ile kazanılmaz!

Takva ehlinin mensî şiarlarını ihya ile kazanılır .

Eyy hocalar , bu hallere düşmenizin teek sebebi katkı maddeli ekmeğinizdir !!

Fuhuş , cinayetlerin tohumu habis lokma !

Habis lokma yiyenin feyzi kesik olunca , habis ve zararlı katki maddelerin mubah olması için geçerli zaruret var zan ediyor fetva verenler !

Çaremiz yok zannediyor gafil müridler !

Bu ülkede bir yerde su değirmeni çalışıyorsa ,

tarlada ilaçsız ata tohumu bugday yetiştiren tek bir kul var ise ,

Ahiret habis gıdayı çaremiz yok idi diye yiyenler ,cevaz verenler aleyhine kafi hüccet var demek!

Şerli amellerin yok olması için evvela tayyib lokma yedirilmeli millete fetvalar ile.

Ana babalar çocuklarına şarkının hangi deliller ile yasak olduğunu öğretmeliler.

Müzik aleti çalan sadece günahkar olur , ama onu alkışlamak ise küfre müeddi .

Küfre düşmek ise ebedi cehennemde kalmak demektir

قال الله تعالى:{ثم رددناه أسفل سافلين إلا الذين آمنوا وعملوا الصالحات}

اللهم احفظ علماء من سفاسف الامور

'وَمِنَ النَّاسِ مَن يَشْتَرِي لَهْوَ الْحَدِيثِ لِيُضِلَّ عَن سَبِيلِ اللَّهِ بِغَيْرِ عِلْمٍ وَيَتَّخِذَهَا هُزُوًا أُولَئِكَ لَهُمْ عَذَابٌ مُّهِينٌ'

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: " لا يحِلُّ بَيْعُ المُغَنِّيَاتِ، وَلا شِرَاؤُهُنَّ، وَلا التِّجارَةُ فِيهِنَّ، وَلا أثمَانُهُنَّ، وفيهنّ نـزلت هذه الآية

" لا يحلّ تَعْلِيمُ المُغَنِّياتِ، وَلا بَيْعُهُنَّ وَلا شِرَاؤُهُنَّ، وَثمَنُهُنَّ حَرامٌ، وقَدْ نـزلَ تَصْدِيقُ ذلكَ فِي كِتابِ الله (وَمِنَ النَّاسِ مَنْ يَشْتَرِي لَهْوَ الْحَدِيثِ) إلى آخر الآية ".

فقال عبد الله: الغناء، والذي لا إله إلا هو، يردّدها ثلاث مرّات.

عن عكرِمة قال: (لَهْوَ الحَدِيثِ) : الغناء

ال رسول الله صلى الله عليه وسلم :
اسْتِمَاعُ صَوْتِ الْمَلَاهِي مَعْصِيَةٌ وَالْجُلُوسُ عَلَيْهَا فِسْقٌ وَالتَّلَذُّذُ بِهَا مِنَ الْكُفْرِ»

قَدْ كَتَبَ الإِمَامُ عُمَرُ بْنُ عَبْدِ الْعَزِيزِ رضي الله عنه لِمُؤَدِّبِ وَلَدِهِ : لِيَكُنْ أَوَّلُ مَا يَعْتَقِدُونَ مِنْ أَدَبِك بُغْضَ الْمَلاهِي الَّتِي بَدْوُهَا مِنْ الشَّيْطَانِ وَعَاقِبَتُهَا سَخَطُ الرَّحْمَنِ فَإِنَّهُ بَلَغَنِي عَنْ الثِّقَاتِ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ أَنَّ صَوْتَ الْمَعَازِفِ وَاسْتِمَاعَ الأَغَانِي وَاللَّهَجَ بِهَا يُنْبِتُ النِّفَاقَ فِي الْقَلْبِ كَمَا يَنْبُتُ الْعُشْبُ عَلَى الْمَاءِ

وَقَدْ كَتَبَ الإِمَامُ عُمَرُ بْنُ عَبْدِ الْعَزِيزِ رضي الله عنه لِمُؤَدِّبِ وَلَدِهِ : لِيَكُنْ أَوَّلُ مَا يَعْتَقِدُونَ مِنْ أَدَبِك بُغْضَ الْمَلاهِي الَّتِي بَدْوُهَا مِنْ الشَّيْطَانِ وَعَاقِبَتُهَا سَخَطُ الرَّحْمَنِ فَإِنَّهُ بَلَغَنِي عَنْ الثِّقَاتِ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ أَنَّ صَوْتَ الْمَعَازِفِ وَاسْتِمَاعَ الأَغَانِي وَاللَّهَجَ بِهَا يُنْبِتُ النِّفَاقَ فِي الْقَلْبِ كَمَا يَنْبُتُ الْعُشْبُ عَلَى الْمَاءِ

Ömer b Abdülaziz (r.h) çocuğunun mürebbisine şunları yazmıştır: Çocukların senin terbiyenden öğreneceklerinin ilki, müziğe-çalgıya buğz etmek olsun ki onun evveli şeytandan, akıbeti ise Allah'ın gazabıdır.

İmam-ı Şafii رحمه الله buyurdular:
لاَ تَجُوزُ شَهَادَةُ وَاحِدٍ مِنْهُمَا وَذَلِكَ أَنَّهُ من اللَّهْوِ الْمَكْرُوهِ الذي يُشْبِهُ الْبَاطِلَ وَأَنَّ من صَنَعَ هذا كان مَنْسُوبًا إلَى السَّفَهِ وَسُقَاطَة الْمُرُوءَةِ

'Bunların şahitlikleri kabul olunmaz. Çünkü bu yaptıkları batıla benzeyen çirkin eğlencelerdendir.

قال الإمام أبو العباس القرطبي: الغناء ممنوع بالكتاب والسنة وقال أيضا: 'أما المزامير والأوتار والكوبة (الطبل) فلا يختلف في تحريم استماعها ولم أسمع عن أحد ممن يعتبر قوله من السلف وأئمة الخلف من يبيح ذلك، وكيف لا يحرم وهو شعار أهل الخمور والفسوق ومهيج الشهوات والفساد والمجون وما كان كذلك لم يشك في تحريمه ولا تفسيق فاعله وتأثيمه

İmam Ebu Abbas el-Kurtubî buyurdu ki: Şarkı, kitap ve sünnet ile nehyedilmiştir. Çalği aletlerini dinlemenin haram olduğunda ihtilaf yoktur
الغناء من أكبر الذنوب التي يجب تركها فوراً
'Şarkı, en büyük günahlardandır ki terki gecikmeden vacip olur.

وقال: 'إذا اشترى جارية فوجدها مُغَنية كان له أن يردها بالعيب.'
İmam-ı Malik رحمه الله der ki
'Bir kimse cariye satın alsa da onu şarkı söylerken bulsa, ayıblı sebebiyle o cariyeyi satıcıya geri verebilir'

وَقَالَ أَبُو يُوسُفَ: فِي دَارٍ يُسْمَعُ مِنْهَا صَوْتُ الْمَزَامِيرِ وَالْمَعَازِفِ أَدْخُلُ عَلَيْهِمْ بِغَيْرِ إِذْنِهِمْ لِأَنَّ النَّهْيَ عَنِ الْمُنْكَرِ فَرْضٌ، وَلَوْ لَمْ يَجُزِ الدُّخُولُ بِغَيْرِ إِذَنٍ لَامْتَنَعَ النَّاسُ مِنْ إِقَامَةِ هَذَا الْفَرْضِ.

İmam Ebu Yusuf رحمه الله buyurdular:
- Bir evin içinden müzik sesi duyulduğu vakit oraya izin almadan girerim.
Çünkü münkeri neyhetmek- farzdır!
Eğer izinsiz girmek caiz olmazsa idi , insanlar bu farzı edadan imtina ederdi'

🍀beyt:
Hiç izin alırmı dağ aksi sedasi için
Mevla izin veriyor vicdan nidasi için

Hadisi ş:
مَنِ اسْتَمَعَ إِلَى صَوْتِ غِنَاءٍ لَمْ يُؤْذَنْ لَهُ أَنْ يَسْمَعَ الرُّوحَانِيِّينَ). فَقِيلَ: وَمَنِ الرُّوحَانِيُّونَ يَا رَسُولَ اللَّهِ؟ قَالَ: (قُرَّاءُ أَهْلِ الْجَنَّةِ(

Gına (muzik) dinleyen kimseye Rûhaniyyûn'u işitmesine izin verilmez.
-Ya Rasulellah Rûhaniyyûn kimdir?
- 'Cennet ehlinin kurralarıdır"buyurdular .

İmami Rabbani kuddise sirruhus samadani hz leri buyurdular :

وَحُكِيَ عَنْ أَبِي نَصْرٍ الدَّبُوسِيِّ عَنِ الْقَاضِي ظَهِيرِ الدِّينِ الْخَوَارْزِمِيِّ: مَنْ سَمِعَ الْغِنَاءَ مِنَ الْمُغَنِّي وَغَيْرِهِ أَوْ يَرَي فِعْلاً مِنَ الْحَرَامِ فَيَحُسِّنُ ذَلِكَ بِاعْتِقَادٍ أَوْ بِغَيْرِ اعْتِقَادٍ يَصِيرُ مُرْتَدًّا فِي الْحَالِ بِنَاءً عَلَى أَنَّهُ أَبْطَلَ حُكْمَ الشَّرِيعَةِ وَمَنْ أَبْطَلَ حُكْمَ الشَّرِيعَةِ فَلاَ يَكُونُ مُؤْمِنًا عِنْدَ كُلِّ مُجْتَهِدٍ وَلاَ يَقْبَلُ اللَّهُ طَاعَتَهُ وَأَحْبَطَ اللَّهُ كُلَّ حَسَنَاتِهِ أَعَاذَنَا اللَّهُ سُبْحَانَهُ مِنْ ذَلِكَ وَاْلآيَاتُ وَاْلأَحَادِيثُ وَالرِّوَايَاتُ الْفِقْهِيَّةُ فِي حُرْمَةِ الْغِنَاءِ كَثِيرَةٌ جِدًّا عَلَى حَدٍّ يَتَعَذَّرُ إِحْصَاؤُهَا

Ebû Nasr ed-Debûsî ve Kadî Zahîru'd-dîn el-Harezmî'den mervi :
' müzik dinleyen veya haram olan bir işe muttali olan bir kimse, bu yapılanları, inanarak veya inanmayarak güzel görse, dinin hükmünü iptal etmiş olmasına binaen o anda mürted olur.'

Şer'î hükümleri iptal eden ise,
her müçtehid indinde mümin değildir!

Taatını Allah kabul etmez!

Tum hayır hasanatı silinir !
Böyle felaketten Allah Sübhanehü bizi muhafaza buyursun.
Şarkının haram olduğuna dair ayetler, hadisler ve fıkhi rivayetler hakikaten çoktur. Öyle ki saymakla bitmez !

اللهم صل على سيدنا محمد و على آل سيدنا محمد صلاة تكون لك رضاء و له جزاء و لحقه اداء

Recebi şerif ayı samimi dualarımızı , ihlasımızı dergahi ilahîye arz eylesin:
HEEY ALLAHIM ,
RECEBİ ŞERİF SENİN AYIN
RECEBİ ŞERİF TÖVBE AYI !
ŞU HARAM AYDA GÜNAHLAR DA SEVABLAR DA KATLANIR !
HEEY ALLAHIM RECEBİ ŞERİF NELERE ŞAHİD OLUYOR !
ليهلك من هلك عن بينة
ويحيا من حي عن بينة
Helak olan bir beyyine ile helak olsun için Allah teala bazi fiilleri takdir buyurmakta!
İhya olan dahi bir beyyine ile ihya olsun diye imtihanlar zuhur eder .

Allahım ismimizi şakîler defterinden sil, asfiya suada muttekin salihin defterine kayd eyle.

Allahım , işte aciz kullarınız ..
Benim şöhretim , şunun bunun şöhreti semenen kalildir ya Rab !
Senin bir dinî ahkamın ihya olması karşısında nefsimin izzeti, şunun bunun izzeti hiç dir .
ان العزة لله جميعا
Ya Rabbi , cümlemizin hatalarımızı hasanata tebdil eyle .
Belaya sabr ile değil , takvaya sabr ile şükür ile kemala erdir , amin .
Ya Rabbi kiyamete kadar gelecek neslimizi asfiyadan olan hakiki ulemaya talebe eyle , tabi eyle ve kendilerini de asfiyadan eyle , amin .
🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳

Mekale Recebi şerif ayına tazim için yazıldı .
İhlas ile okuyan her mümine hakiki tövbe kamil iman nasib olsun amin