Ey İsmailağa camiası ihvanı, helak olmak istemiyorsanız, sadece rabıta yapmayın, belki RABITA TUTTURABİLİN ki hakiki mürşidin kim olduğunu Mevla ilham yolu ile bildirir size...

Ahmed Yesevi hz lerinin Fakirnamesinden ve Ruhulbeyandan sahte şeyhler ve onlara tabi olanlara tenbihler 

Ey İsmailağa camiası ihvanı, helak olmak istemiyorsanız, sadece rabıta yapmayın, belki RABITA TUTTURABİLİN ki hakiki mürşidin kim olduğunu Mevla ilham yolu ile bildirir size 

Cübbeli Ahmed Hoca efendi Rabıtayi şerife için mücadele veriyor.

Bazıların sandığı gibi kendisi lider olmak için değil, sırf Rabıta vefat eden şeyhımıza yapılsın, diye mücadele veriyor.

Hiç bir hocayı silsilei sadata kamil mürşid olarak ekleyemeyiz, diye mücadele veriyor, fakat çözümü yalnış yerden arıyor.

Çözüm rabıta tutturamayanlar ile mücadele değil,rabitanın kesilmesine sebep olan manileri ortadan kaldırmaktır.

İhvan rabıta tutturabilseydi niza kendiliğinden çözülür idi.

Cübbeli hoca efendi ihvan Mahmud Efendi hzlerine rabıta yapsın, diyor ama Rabıta tutturmak, rabıta ahkamını ihya etmek ne Cübbeli hoca ne cübbesiz ...kimsenin umurunda değil!

Rabıtayı şahislar mi kesiyor, yoksa şüpheli lokma mi ?!

Kuran kurslarında domuz zarar katkılı denilen şüpheli ekmek yeniliyor iken kim nasıl rabıta tutturabilsin ?!

Rabıtayı kesen şahısları arıyorsak :
- şüpheli lokmayı mubah ilan eden, kuran kurslarında domuz zarar katkı şüpheli ekmeğin yenilmesini umursamayan,
başta Cübbeli hoca olmak üzere tüm tarikat ulemasıdır!

Rabıta bize yapılsın diyen Erenciler ise sadece bu yalnış fetvanın meyvası, "iktitafi semeratıdır".
Çünkü onlar tayyib lokma yeseler idi, şüpheyi tâm terk etseler idi, rabita tutturabilirler ve böyle iddialara girmez idiler.

Yarin ahirette Erenciler Cübbeli hocanın yakasından tutacak,
Neden bize şüpheyi terk et, diye rabita ahkamını anlatmadın, halbu ki içimizde en büyük alim sen idin" diyecekler
و الله اعلم
Cübbeli hoca tüm ihvandan özür dilemesi lazım, biz takva ahkamını bozduk, ondan tüm camiamız domuz zarar katkı şüphe ekmek yiyor, ondan hocalar rabita tutturamiyor, ondan kuran kursunda domuz zarar katkı şüphe ekmek serbest... ve ihvanımız ondan rabita tutturamiyor... diye

Çünkü İsmailağa camiasında bu hakikatı kabul edecek bir alim var ise o da yine Cübbeli Ahmed hoca efendidir.

Fatih Kalender hoca efendi rabıta tutturmayı derd edinseydi gimdesi desteklemekten vazgeçer, ihvana tavsiye etmez idi.

Halbuki Gimdes kendisi itiraf ediyor: bazen verdiğimiz sertifikayi geri aliyoruz, çünkü sertifika verdiğimiz ürünlerde gizlice yasak madde kattıklarını tesbit ediyoruz, diye

Gimdes sertifikalı gıdalar katki maddelidir, şüphelidir, tayyib vasfinda değildir, bu niye rabita ehliyiz diyen hocalarım umurunda bile değil ?

Gimdesi değil,  " şüpheliyi terk hakkındaki hadisi şerifi takib etmeli Rabıta diye derdi olanlar
من ترك الشبهات فقد استبرأ لدينه وعرضه

Zehir gibi acı hakikatı bal gibi yeyib te yine var mi diyene ne mutlu, buyuruldu

🌿şiir:
Darbıma layık pehlivan var mi
Derdime kalbin aşına yar mi

Masaya sıdk yumruğun
                  vura bilmemiz lazım
Hastaya reçetesin
                suna bilmemiz lazım

Cübbeli hoca eğer rabita diye derdi olsaydı " hanımı ile lokantaya gitmek mubahtr" diye duyurmak yerine,
-- EY TARIKAT EHLİ, evinizden su mi çıktı da lokantaya gider şüpheli ekmek yersiniz, sakın gitmeyin, sonra rabitanız kesiliyor " .. diye her sohbetinde haykırır idi

(bakın lokanta mubah fetvası

https://youtube.com/shorts/2RQ16F0qv2E?si=v9SX5A3WgoEkk06k)

Ülkeyi şimdi ki gibi ayağa kaldırırdı!

Yook... Bu rabıta ahkamı kimsenin umurunda değil!

Ya Rabbi şüpheli lokmaya mubah fetvasi vererek rabita ahkamını öldüren başta Cübbeli olmak üzere tüm tarikat ehli ulemayı sana şikayet ediyorum...

Rabita tutturabilen müridlerden biri şöyle zuhurat görüyor:
Ahirete irtihal eden mürşidi ks zuhur ediyor ve:
- yarın senin evine tasavvufun düşmanı gelir, ona kılıcını at... buyuruyor.
Yarınına tasavvuf ehli bilinen alim bir zat " teşrif ediyor"
- Şüphe terki, kadin erkek karışık meclis meselesini konuşursam ihvan beni sevmezler, diyor.

Bir rabita tutturan muridin çocuğunu mal mülkünü elden almak ister yine rabitaliyiz diyenler ..

kardeşimiz rabitaya durur: 

و اصبر حتى يحكم الله بينكم و بين الذين اعديتم 

diye hitap duyuyor rabitasinda 

Rabita ehli beynel ihvan kavga etmiyor, eğer rabıta tutturabilirse 

Ahmed Yesevi küddise sirruhu "Fakirname" sinden: بسم الله الرحمن الرحيم

بزدين سوكره آخر الزمان يقين بولغانده انداغ مشايخ پيدا بولغاى كيم، ابليس عليه اللعنه الاردين سبق آلغاى

"Bizden sonra ahir zaman yakın olduğunda öyle tarikat şeyhları peyda olurlar ki Şeytani laîn onlardan ders alır."

Cübbeli Ahmet hoca efendinin deyimi ile İsmailağa cemaatından bir hoca kendini mürşid ilan etmek ve ismini silsilei sadat halkasına eklemek istiyor ve şöyle iddia etmiş:

" başka tarikatlar (cemaatlar)  vekilleri ile devam edelim derken kesildi."

Eğer ahirete irtihal eden mürşidi kamile rabitaya devam eden cemaatlar rabitası kesik olsaydı, o cemaatlarda dahi mürşidlik iddiası fitnesi çıkmış olur idi.

Halbuki , ülkemizde Hakiki Mürşidi Kamilin hakiki müridleri , Mürşidi Kamilin ahirete irtihalinden sonra mürşitlik iddiasına zerre kadar meyletmeden, sekinet ve vekar ile rabitalarına devam etmekteler.

Cübbeli hoca efendi elindeki deliller ile belki hayatı devamında muhaliflerini susturabilir.

(Allah teala kendisine kadı Şüreyh ra gibi 108 yaşlarına kadar sıhhat ve afiyetle rabıta ahkamını ehli sünneti müdafa etmesini nasib eylesin.)

Fakat " benden sonra da kimse sahte şeyhlık iddia etmesin, rabita ahkamı unutulmasın " diyorsa, 

kuran kurslarını ve hocaların sofrasını tüm hazır gıdadan, şüpheli ve gaflette pişen lokmadan temizleme mücadelesini vermesi lazım ki bu rabıta ahkamını ihyanın aslî ve esasî çaresidir.

Hocalar rabitai hakiki tutturamadıklerı için mürşitlik iddiasına kalkışırlar. 
Rabıta tutturabilseler idi mürşitlik makamı hocalar hey'etinin kararı ile değil, devani salihinden taayun edileceğini müşade eder idiler.

Kamil mürşid cemaatın tefrikasına yol açmaz aksina birleştirir,
Ya câmiannâs esrarı berekatı ile kalpleri bir kalp üzere cemler...

Beynel ihvan tefrikanın , Rabıtayı şuna yapalım , fitnesinin asl sebebi rabıta tutturamalarıdır... Rabita kesilmesinin asl sebebi ise:
kuran kursunda ve hoca sofrasında "domuz zarar katkılı denilen " şüpheli ekmek vs hazr gıda tüketilmesidir.

Baki Billeh hz lerinin şu kavli ihya edilmedikçe rabıta ahkamını ihya tesavvur dahi edilemez:
- "Gaflette yapılan lokmadan siyah duman çıkar, feyiz kapısını kapatır"

Cübbeli hocanın rabıtai şerife diyen derdi var ise bu ahkamı ihya etsin, âmin 

من اكل الشبهة اظلم قلبه .. امام غزالى رحمه الله
Şüphe yiyenin kalbi simsiyah olur, (rabitası kesilir) İmami Gazali ks

Baki Billeh hz lerine rabıtam kesildi,diyen birine

-- lokmana şüphe karışmıştr, iyi bak buyurdular;

O kişi yemeğini şüpheli odun ile pişirdiği için rabitası kesildiğini öğrendi.

Cübbeli Ahmet Hoca efendi  bir temiz cemaat hakkında "almanlar onları ziyaret etti, o cemaat benim için bitmiştir " diye o cemaatı zan altında bırakmış idi. 

Hakiki rabıta sahibi olsa idi, 

Alman lideri o cemaatı oy verenleri için ziyaret ettiğini bilir idi. 

Belki o sözünün cezası ilahi adalet tezahuru, bugün Cübbeli hoca efendi kendi cemaatını "ismailağadan feto çıktı" diye ilan etti. 

Cübbeli Hoca efendi rabıta ahkamı için yaptığı mücadelesi deccal fitnesinden daha ağır fitne ile mücadeledir, ve ecri de azimdir, çünkü:   

Ahmed Yesevi hz ks fakirname kitabında sahte şeyhler ve onlara tabi olmanın akibetleri şöyle beyan ediyor:
الحمد لله رب العالمين و العاقبة للمتقين و الصلاة و السلام على رسوله و على آله و اصحابه اجمعين
اما بيلگیل کیم بر رسالهء قطب الاقطاب و سَروَرِ مشايخ، سلطان الاوليا و برهان الاتقيا، فرزند خوانِ سلطان الانبيا صلى الله عليه و سلم  حضرتِ سلطان خواجه احمد يسوى انداغ ايتيبدورلر كيم
Ahmed Yesevi hz kuddise sirruhu şöyle buyurdular:

بزدين سوكره آخر الزمان يقين بولغانده انداغ مشايخ پيدا بولغاى كيم، ابليس عليه اللعنه الاردين سبق آلغاى

Bizden sonra ahir zaman yakin olduğunda öyle tarikat şeyhları peyda olurlar ki Şeytani laîn onlardan ders alır.

...و مريدلريى باشقارالماغاى.
Ve (o sahte şeyhler) müridlerine söz geçiremezler 
اول شيخلار كم مريدلريندن طمع قيلغاى و جانى نى كفر ضلالتدن آيرماغاى و اهل بدعت نى
يخشى كورگاى علمِ شريعت برله عمل قيلمغاى و نامحرمالرغه كوز سالغايلار و يمانليغ پیشه قيليب الله تعالى نينگ رحمتيدين اميد توتقايلار

Öyle şeyhlar müridlerinden mal dünya tame ederler."
   (Mesela: ucuz, diye domuz zarar katkılı denilen beyaz ekmeği yerler yedirirler, temiz katkısiz siyez unundan ekmek yapılmasını temin etmekten kaçarlar.)

"Canını küfür ve dalaletinden ayıramazlar,"
[  ]  (İsmailağa fetva kurumuna sorulduğunda "Domuz kılı katkısı haramdr", dediler. İtikad kitaplarında Harama besmele ise küfür olduğu yazıyor.
Peki neden şüpheli ekmek yeniliyir kuran kursunda denilince ,şüpheden sakinmalıtız demek yerine bu sözünüz bir vesvesedir, diyorlar.)

""(Bu sahte şeyhlerEhli bidati severler, ilmi şeriat ile amel etmezler,""
[  ] (Ayeti kerime ile tayyib temiz lokma emredildi, hadisi ş ile şüpheyi terk tavsiye edildi. Zararlı gıdadan perhize teyemmüm ayeti delil... vs
Tüm bunlara rağmen tarikat ehli domuz ve zarar katkılı denilen ekmeği mubah ilan ettiler. Mutaffifin 14 ayeti k tevilini İmami Gazali ks 40 gün şüphe yiyenin kalbi paslanır, buyurmuş iken, bugün tarikat pişvası ve ulemasının sofrasına bakın: niceleri şüphe yiyor ve kalbi paslanmıştr. O kalbi paslananlar cehenneme atılacak, bakın: Mutaffifin /16 )

Ahmed Yesevi ks hz zikrettiği sahte şeyhlere tabi olmanın tehlikesini böyle beyan etmektedir:

"Öyle bir şeyha bir kişi itikad ederse kafir olur.
Öyle bir şeyh mel'undur (lanetlenmiştir)
Onun fitnesi Deccaldan beterdir .
Şeriatta, tarikatta marifette hakikatta murteddir"

[  ] Peki nasl bir şeyha tabi olmalı?
Bu hususta Ahmed Yesevi ks hz.leri şöyle buyurdular:

"Ey Talib, eğer Hakkı bulmak istersen öyle bir şeyha mürid ol ki, şeriatta arifi billeh olsun, tarikatta vakifi esrar olsun,  hakikatta kamili mükemmel olsun, marifette deryayi umman olsun"

[  ] Kimler bir cemaata şeyhlık, sofilik idde edebilir? Domuz zarar katkılı şüpheli ekmek yiyenler sofi ve ya muridi mubtedi sayılır mı?

Ahmed Yesevi hz leri şöyle buyuruyor:

"Şeyh Zunnuni Mısrî hz leri buyurdular ki :
"Murid kırk yil hizmet etmedıkçe şeyhlık, sofilik ve dervişlik makamı ona tayyun olmaz, ve hırka giymek  (yani dervişlik, sofilik, şeyhlık iddea etmek) ona reva değildir.

Gece kiyam durmadıkça, gündüz hizmet kılmadıkça, (şüphelileri terk ederek tayyib lokma yemedikçe) şeyhlık dava ederse işi batıldır.
(Takvaya riayet etmeyen, edepsiz, domuz katkıli ekmek ,şüpheli lokma yiyen ve şeyhlik iddia edenlerin ve ona tabi olanların) neticesi şakavet, sırları hiyanet, gusülleri cenabettir.
Sofilerde riyazet yok, dervişlerde vehmi kiyamet yok, zenginlerde sahavet yok, fakirlerde kanaat yok ...
Ey derviş ahvalimiz nice olur ? "

(Ahmed Yesevi hz lerinin "Fakirname" eserindeki kavli burada nihayete erdi.)

Hakiki şeyhların vasfını bildikten ve sahte şeyhlara tabi olanların akibetini öğrendikten sonra, bu hususu teyid için Ruhul beyan tefsirinden yine bir izah okuyalım:

قال بعض المشايخ من ادعى انه صاحب قلب وارشاد بدون تزكية النفس ومعرفة المبدأ والمعاد لاجل الدنيا الدنيئة كان عذابه أضعاف عذاب النساء اللاتي رآهن النبي عليه السلام ليلة المعراج يقطعن صدورهن بمقاريض فسال جبريل فقال انهن الزواني من النساء اللاتي جئن بأولاد من الزنى فالدعوى باطلة بدون الدليل وصاحبها ضال مضل والمدعى كالزانية والتابع له على هواه كولد الزنى فان ولد الزنى هالك حكما لعدم المربى والاتباع لمبتدع لا ينتج الا البدعة والإلحاد- وحكى- عن الشيخ صدر الدين التبريزي انه قال كان رجل مشهور في تبريز يقال له عارف قدم يوما الى مجلس بعض العارفين فقال له ما اسمك قال محمود لكن يقال لى عارف قال له هل عرفت ذاتك حتى قيل لك عارف فقال قرأت كتبا كثيرة من مقالات المشايخ والصوفية قال له ذلك كلامهم فما لك

Bazi meşayih buyurdular ki:
- Kim ki tezkiyei nefs ve mebde ve mead marifeti hasil olmadan (nerden gelib nereye gideceğinin marifeti hasil olmadan) evvel , sırf alçak dünya nimetlerini elde etmek için sahibi kalp ve sahibi irşad olduğunu iddea ederse, o kişi Peygamberimizin

صلى الله عليه وسلم
mirac gecesinde kendi sadırlarını makas ile keserken gördüğü  (zinakar) hatunlara verilen azabın bir kaç kat ziyadesi verilir.
Ve Rasululullah sallallahu aleyhi vesellemin Cibril aleyhusselama onların kim olduklarını sorması üzerine Cibril aleyhisselam:
- onlar zinadan çocuk getiren zâniye kadınlardır, buyurdu.

Çünkü Onun (maneviyat ehli olmadığı, arifi billeh olmadığı halde kendini evliya mürşit ilan edennin) bu iddiasi hiç bir delile dayanmayan batıl iddiadır.
(Onun için rabitasi kesik olduğu halde rabitalıyiz, evliyayız diyenler ahirette zinakar olarak dirilir ve azaba giriftar edilir)

Bu iddianın sahibi dâl ve mudıldir.
Zâniye  (zina eden kadın ) hükmündedir.

Ona ( rabıtası kesik, şüpheli lokma yiyen ve ya sigara içen, takvasız alimlere ) kendi havasına uyarak tabi olanlar ise veledi zina gibidir.

Zira veledi zina murebbisi olmadığı için hükmen helak olmuştur.

nefsani havasına ta
O daha nefsini tezkiye etmemiş sahte şeyhlara havasina uyarak, menfaat bekleyerek, tabi olanlar ise kiyamet günü veledi zina olarak gelecekler .
Veledi zina ise terbiyecisi olmadığı için helak olur.

Dünyada öyle takvasız sahte şeylara tabi olmak sadece bidat ve ilhad (dinden çıkmak) ile neticelenir.

Şeyh Sadruddin Tebrizi ks dan rivayet olundu ki
Tebrizde bir kişi var idi
Ona Arif denilirdi.
Bir gün arifler meclisine geldi.
İsmin nedir dediler .
İsmim Mahmud, bana Arif derler,dedi
Sordular:
Sen arif bir zatmısın da sana arif diyorlar,?
Cevab verdi:
- sofiler ve meşayihların çok kitaplarıni okurum ( evliyaullahin kitaplarindan okuyarak vaaz ederek meşhur maruf oldum)
Dediler:
- (o okuduğun kitablar,) rivayet ettiğin kaviller hep arif evliya zatlara aid, senin neyin var da sana arif denilsin ?
(Ruhul beyan .Bakara 114)

Bu okuduklarımiz sahte şeylar ve onlara tabi olmanın tehlikeleri hakkında idi

Naslda Müseylemetun Kezzab Peygamberlik iddeasinda yalanci olduğu gibi yalan ruya , yalandan mürşidlik iddiası -
gaybe tuhmettir, gaybe iftiradır!

Samirinin fitnesine benzer fitnedir...

Hakiki mürşidi kamil kendinin tasarrufunu irşad vazifesini keramet ile mana aleminde ihvani hakikiye ayan eder,
Sahte mürşidler ise kavga ile zorbalıkla beyan eder, kavga ile kabul ettirirler.

Günümüzdeki sahte şeyhlık iddiaları ve onlara tabi olma halleri hakkında dahi 2 zuhurat izah edeyim ki

Bu zuhuratları hazır gıdayı çocukları dahi asla yemeyen takva ehli müritler rabitalarında müşahede ettiler ve onların intisab ettiği mürşidi kamil ahirete irtihal eden zat
قدس الله سره العزيز

1.ZUHURAT
Bir kamil mürşid müridine zuhur ederek şöyle ma'na buyurdular:

İsmailağa cemaatı hocaları rabıtası kesik olduğu ( tâm tutturamadikları) ve kalpleri donuk olduğu için tefrikaya düştüler.
Şöyle ki:

"Damdan akarken donan su
buz halinde iken,  en ufak darptan kırılır, param parça olur...

Buz kırıklarını bir tabağa koyarsan dahi asla birleşmez, ayrı ayrı kırıklar, parçalar halinde olurlar.

Ne zaman ki o donmuş buzlar güneş nuru ile eriyince kırık buz parçaları erir,, parça parça olmaktan çıkarlar ve bir tabak su halini alır, bir bütün olurlar"

(Bir kamil mürşidi intisab yetmez, tehavvul bulmak, fena fişeyh fine firrasule ermek şart...

Şüpheli lokma yiyenler ise daha müridi mubtedi dahi değiller...)

2.ZUHURAT
 Şimdi menhiyata,zalimlere kalp zikri kılıcı ile dur deme zamanı.
Tarikat ehli hocaları kuran kursunda ve kendi sofralarından şüpheli ekmek vs tüm hazr gıdayı silerlerse ve temiz zikirle pişen katkısız ekmek yemeye başlarlar ise, 
hem rabıta tuttururlar hem kalp zikrine muvaffak olurlar.

Kalp zikri ise zülfikardır ki ne kadar muslüman katili var ise bir zikri kalbi ile def edilir.
Çünkü Zikri kalbi ile semavi ordu iner.
İşte bu husus zuhuratta " kesin çözümdür " buyuruldu.

Cübbeli Ahmet Hoca efendi ismailağa cemaatınin asl direğidir, onu cemaattan ihrac edenler asl kendilerini ihrac etmiştir, diyor bir çok ulema

Eğer Fatih Kalender ve hocaların hocası Husamiddin Vanlıoğlu , İhsan Şenocak hoca efendilerin Cübbeli hoca Efendiyi destekleyerek
"Rabita sadece hakiki kamil mürşide yapılır" diye sohbetler ilan etseler idi , ismailağa camiası bukadar tefrikaya düşmez, düşmanlarını sevindirmez idi

Şiir🌿
Aç kurt yanından hangi hırsız gelir mal çalar
Öyle keskir dişleri var, öküz gelse parçalar

Halletmeden gitme aman ahiret pişmanlık yaman
Ey salihi ahir zaman ahiret pişmanlık yaman

رتبة العالم اعلى الرتب
İlim ehli Süleyman a.selamın Belkis kavmına teslim olun, diye mektup gönderdiği gibi,
ihvanına "hakikata teslim olun!" hıtabını duyurmak ile mesüldürler.

Cübbeli hoca efendi hocaların korktuklarını ve sustuklarını dünyada dediği gibi,  ahirette de şikayet edecek

Allah cc Cübbelinin lisanı ile sadece Mustafa Özşimşek hoca efendi hakkında "sadıktır, merd, vefalı" diye ilan etti. ( bu sadakatı merdliği için cenneti kazanmıştr, Talha radiyallahu anh Uhud harbinde cennet mücdesini aldığı gibi..zira bir alimi himaye etmek bir Peygamberi himaye gibidir.)

Rabıta ahkamını ihya için her ehli sünnet hoca " ben soframı hazr gıdadan, hazır ekmekten, çikolota dondurmadan temamiyle temizledim " diye duyurmadıkça yiyordur, 
yiyorsa rabıtası kesiktir.

Cübbeli Ahmet Hoca efendinin zevcelerine tenbih:
Hz Hasan radiyallahu anhuyu zevcesi zehirledi...

Şimdi şerli güçler ehli sünnet ulemasını o zehirli detercanlar (yerine meşe odunu külü kullanabilirsiniz ) katkılı gıdalar, şampuanlar ile yine zehirlemektedir.

Ehli sünnet ulemasını metin kal'e olarak zevceleri takvası zikri ile koruyabilirler ya da savunmasız bırakırlar.

Ey Ehli sünnet ulemasının zevceleri, hazır gıda, şüpheli gıda, lokantada yemek, gaflette yapılan yemek - bunlara sizin hakkınız yok, ictinab edin asla yemeyin.

Eey ehli sünnet ulemasının hanımları Aydin Salih ra modern tıp bir yalandr , dedi
Ehli sünnet ulemasını manevi doktorlar, doğal tedaviler ile, zikir takvanız ile tedavi edilmesinden evvela siz mesülsiniz.

Hz Eyyub aleyhisselamın yegane sadık dostu
Rahime hatun gibi tüm aleme karşı doğal tedaviyi seçmelisin, manevi tedaviyi semelisin, sabret
sen ehli sünnet uleması için takvaya öyle sarıl ki, şifa havuzu zuhur etsin...

Hatunlar kolay evliyaullahtan olabilirler, ulemamızı korumak için kemale ermek zorundasınız.

Ey ehli sünnet ulemasının zevceleri, sizin dizi ,vs boş işler ile meşgul olmanız için gadabi ilahi kat be kat zuhur eder.

25 gün halvette zikir yapan, tayyib lokma yiyen kişiye tüm bitkiler "ben şu derde şifayım" diye sırrını teslim eder.

Şu hikayeleri ahiret sor fazlasıni derim biiznilleh... diyor raviler:

Bir kişiye doktorlar öleceksin dedi, gitti dağlara arıcılık ile meşgul oldu, kontron otu içti , şifa buldu... kendi akrabamız...

"Kendi annem omuzu kırıldı , ameliyat yaptırmadık, sülük ve doğal kansulandirıcılar ile iyileşti, bir şeyi kalmadı çok şükür" diyor bir kardeşimiz.

Ondan önce hastahanede 1 hafta kalmış ve kan sulandırıcı şişe şişe yapıldı, eve geldiğinde sülük koyduk, kan koyu idi...

Kan sulandırıcı iğnesini kestik, kuşburnu (2 gün bire bir suda beklettik - bir kaşık bal ile, kırmızı su oldu, kuşburnu kendini suya veriyor) vs doğal kan sulandırıcı içirdik iki hafta.
Sonra yine sülük koyduk, kan delikanlı kani gibi su gibi akıyordu.

Hastahanelerde serum takılmasının sebebi kan sulandrmak içindir, muhimdir...diyor bir hekim...

Rus hekimleri bir kişi hayatı devaminda ara vererek 150 tane sülük koyarak tüm bedenini yenileyebilir... Doktorların ölecek dediği hastayi bir hekim sırf sülük tedavisi ile ayağa kaldırdı... Diyor.

Prof Neumivakin oksijen suyu içirerek tüm hastalıkları tedavi etti...

oksijen odalarında outurarak şeker hastası tâm şifa buldum... Dedi

(Türkiyedeki hastahanelerde durum nedir bilmiyorum, annem yurtdışında idi o zaman... diyor ravi)

Ülkemizde... Dr Umut Aktaş şeker hastası doğal beslenme doğal ilaç ile iyileştiğini söyliyor...
Dr Murat Kınıkoğlu yeşil yaprak sebze ile beslenen ve damar tıkanıklığından kurtulan hastalarını gösteriyor.

Yine gelelim hakiki rabıtaya...
vefat eden şeyhlar diridirler...

Günümüzde yaşanan hikayeler:

Kız kardeşim doğum için hastahaneye kaldirıldığı haberi geldi... seferde idik, 1 fatiha, 3 ihlas okuduk...o an da uyku uyanıklık arası... Abdulkadir Geylani hz leri ks zuhur etti
Kız kardeşin ve çocuğu sağlam olacaklar...buyurdular

...çocuğum bağırsaklarında mikrop var idi... ne çok ilaç içti iyileşmedi... 1 fatiha 3 ihlas okudum ..Mürşidim zuhur etti... çocuğumun karnını sıvazladı... bir demet sarımsak gösterildi. Şifa bu diye...
Çok şükür şifa buldu.

Babam ishal oldu hemde ilaçların yan etkisinden... ishali kesmeyin yaziyordu Aydin Salih ra. Fakat yurt dışından bir doktor ilaç verdi,
ishal kesilince hemen babam ağırlaştı...
Ben uzak ülkede idim
Sabah rabıtam da hz Üstadimiz
( ahirete irtihal eden mürşidi kamil)  " eğer 1000 tane ayetel kursü okusaydın babanın eceli tehir edilir idi " buyurdular.

Meğerem o saatte babam vefat etmiş. 

Demek ki her ehli sünnet uleması sevenlerine şüpheli gıdayı tam terk ederek 1000 tane ayetel kürsü okumasını tavsiye etmeli

Bunlar ahirete irtihal eden mürşidin müritlerinden yaşanmış hikayeler, yani tasarrufları kesilmiş değildir.

Ey ehli sünnet ulemasının zevceleri, alim zatların sofrasına şifali nurlu gıda koyun..ahiret mesülsünüz!

Alim zatları sadece zevçleri ikna edebilir:
- Prof Ahmet Marankinin domuz zarar katkılıdır dediği şüpheli ekmek vs hazr gıdayı, hibrit gdo lu tohumları kuran kurslarından silelim, diye fetva duyursunlar.
Siyez karakılçık ata tohum bugday unundan zikirli ekmek yer ise talebe hoca hakiki rabıta ehli olurlar.
ismi azam sırrı tayyib lokmadadır.

اللهم اجعل علمائنا للمتقين اماما ..آمين

اللهم صل و سلم و بارك على سيدنا محمد الفاتح لما أغلق والخاتم لما سبق ناصر الحق بالحق والهادي إلى صراطك المستقيم وعلى آله حق قدره ومقداره العظيم..