Ramazan Bayramı'nın ilk gününde de hizmet sunan ve oldukça yoğun geçtiğini belirten, 112 Acil Çağrı Merkezi çalışanları, gereksiz çağrıların iş akışlarını aksatmasından rahatsızlık duyuyor. Çağrı Merkezi Sorumlusu Erdem Korkut, gelen gereksiz çağrıları şu şekilde aktardı;

"Bugün bile 'Ocağım bozuldu, gelip tamir eder misiniz?', 'Düdüklü tenceremin kapağı açılmıyor, yardımcı olur musunuz?', gibi talepler olabiliyor. Bazen taksi talebinde bulunabiliyorlar ya da otobüs saatlerini öğrenmek isteyebiliyorlar. Maalesef bunun gibi çağrılarla da mücadele etmek zorunda kalabiliyoruz. Bu noktada da vatandaşlarımızdan isteğimiz, yapılan bu tarz çağrılar, acil çağrıların önüne geçmiş oluyor. Bizim için bir saniyenin bile önemi var. Vatandaşlarımızdan bu konuda hassasiyet göstermelerini ve gereksiz yere aramamalarını önemle rica ediyoruz." şeklinde ifadelerde bulundu.

Kaynak: Haber Merkezi