Şirketin Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) yaptığı açıklamaya göre, Arçelik A.Ş. globalleşme stratejisi kapsamında önemli bir adım atmaya hazırlanıyor. Artık Türkiye dahil olmak üzere tüm coğrafyalarda, şirketin kurumsal markası olarak sadece Beko kullanılacak.

Bu kararın alınmasındaki temel amaç, tüm dünyadaki operasyonları ve çalışanları tek bir çatı altında birleştirmek ve bütünleştirmek. Bu yönde yapılan değerlendirmeler sonucunda, yurt dışındaki bağlı ortaklıkların kurumsal unvanları da Beko markasını içerecek şekilde değiştirilecek.

Açıklamada ayrıca belirtildi ki, Türkiye'deki faaliyetler ise Arçelik Pazarlama A.Ş. üzerinden yürütülecek ve Arçelik, Beko, Grundig, Altus, Leisure gibi markalarla birlikte devam edecek. Bu adımın, şirketin küresel düzeyde daha sağlam bir marka kimliği oluşturmasına katkı sağlaması bekleniyor.

Editör: Gaye SARI