1500 Defa Okundu

Malum bir kesim, yerli ve Milli OTOYA karşı hazımsızlık çekiyor, sindirim sorunu yaşıyor, kıvrım kıvrım kıvranıyor. Eşek ve sarhoş adam heykellerini kolayca sindirenlerin, yerli ve Milli otoyu sindirememeleri anlaşılır gibi değildir.

Havacılık ve uçak sanayiinin, otomotiv sanayiinin 70 yıl ve 60 yıl geride kalmasının, böylesine MİLLİ bir konunun gelişmemesinin, yatırım-üretim-istihdamın, ekonominin gelişmemesinin, bu konuda TÜRK DEVLET VE MİLLETİNE  ihanet eden, Nuri Demirağ'ın uçak fabrikasını ve gök okullarını kapatan, sipariş vermeyip Amerika'nın çürük savaş uçaklarını alan, vizyonsuz, gerici, yobaz, cahil... zihniyet ve şahısların kimler olduğu araştırılmalı, her Müslüman Türk yurttaşı tarafından bilinmeli, Resmi ve Milli Eğitim çerçevesinde her Türk çocuğuna öğretilmelidir.

Eğer bu alanlardaki gelişmeler ve sanayii engellenmeseydi ve ilerleme devam etseydi bugün dünyada havacılık, uçak ve otomotiv sanayiinde ilk üçte belki de ilk birde  olacaktık.

Birilerinin de siparişi önden kim verecek, arkadan kim verecek derdi olmazdı.

Savunma sanayi, imalat sanayi, güvenlik, Milli üretim vb. MİLLİ meselelerde her akıllı, çağdaş, ilerici, vatansever yurttaşın, bu alanlardaki gelişmeleri desteklemesi gerekir.

Her insan doğduğunda 30 yaşında olmaz. Önce doğar emekler, yürür, koşar, büyür...Emeklemeden ve yürümeden bir çocuk koşamaz....

Başlamak bitirmenin yarısıdır. Mercedes, BMW, Peugeot, Wolskwagen... bu seviyeye bir anda gelmediler. Ama olsun bunların da tasarımcısı Türk Mühendis Murat Günok oldugu için TÜRK MARKASIDIR!?...

Bugün her alanda bütün dünya markaları, marka ve patent sahibi ülkeler açısından, saf ve homojen değildir, çeşitli ülkelerde üretilir ya da parçaları çeşitli ülkelerden alınır. Örneğin F-35'in 9 parçasını biz üretiyoruz. Pardon F-35'e de parçalarını biz ürettiğimiz için Türk Malı değil mi?!... :)

 

Yerli otomobile ilişkin akıl, mantık, bilime uymayan akıldışı, geri ve çağdışı eleştiriler olan tasarım ve fabrika meselesine gelelim.

Dünyanın her yerinde prototip yada örnek için tasarım bandı kurulmaz. Örnek çıkarılır, ondan sonra fabrika kurulur. Tasarımını yabancılar yapabilir. Önemli olan markası, patendi, yazılımı, donanımı, mekanik ve elektronik sistematiği, motoru, üretim yeri ve idaresi ile direktörlüğüdür.

Bu aracın tasarımını Pininfarina şirketi yapsa dahi, Türklerin ve Türk Mühendislerinin kontrolü, idaresi ve direktörlüğünde yine aynı Şirkette çalışan Murat Günok'un yaptığı realitesi GÜNEŞ gibi ortadadır ve bunu görmemek akıl dışılık ve geriliktir. Türklerin hakimiyeti olmasaydı yabancılar, kurt gözü farlar, hilal bıyık sis lambaları ve Selçuklu motifleri, lale simgeleri, T.C. arması yapar mı, yapabilir mi?

İmkansız, mümkün değil, olmaz, olamaz.....

Çünkü işin sahibi biziz, patron biziz, iş bizim işimiz…

 

Şimdi yerli ve Milli otomobili gurur duyarak desteklemek yerine, eleştiren, küçük gören, karalayıp köstek olmaya çalışan, hunharca ve medeniyetsizce, küçük beyinlerince, alay eden; sığ, derinliksiz ve geri kafalı bir yaklaşım sergileyenlere sormak lazım:

1- Kafa taslarının içindeki beyni alıp, kuşa taktığımızda kuşun uçmayı unutmasının nedeni nedir?

2- Eleştirmeden ve dalga geçmeden evvel, neden daha iyisini üretemiyorsun, neden alternatifini ortaya koyamıyorsun?

3- Daha iyisini üretemiyorsan, neden gölge ediyorsun?

Bir işi beceremiyorsan "Gölge etme başka ihsan istemez", kes sesini otur aşağı!!!...

Saygı ve selamlarımla…

 

Yorumlar