Galatasaray Kulübü'nün yaşanan mali sorunlar nedeniyle hayata geçirdiği "Tek Bilek Tek Yürek" kampanyasında 465 bin satış rakamına ulaşıldı.

Kampanyanın başlamasının altıncı gününde Galatasaray Kulübü Başkanı Dursun Özbek, yönetim kurulu üyeleri Cengiz Özyalçın, Nasuhi Sezgin, İsmail Sarıkaya ve Ali Yüce'nin de katılımıyla Galatasaray Adası'nda basın mensuplarıyla bir araya gelerek, durumla ilgili bilgiler verdi.

"Hedefimizi 2 milyona çıkardık"

Galatasaraylıların önemli bir dayanışma örneği gösterdiğine dikkati çeken Dursun Özbek, alınan neticenin önemine değinerek, 6 günde 465 bin bileklik satışına ulaştıklarını açıkladı.

Tanesi 10 liradan satılan bileklere sarı-kırmızılı taraftarların gösterdiği büyük ilginin kendilerini çok mutlu ettiğini vurgulayan Özbek, "Bu kampanyanın bizim için manevi değeri çok yüksek. Kampanyaya başlarken hedefimiz 1 milyon bileklik satmaktı. Daha işin başında beklediğimiz rakamın çok üzerinde bir ilgiyle karşılaştık. Vefakar taraftarımıza ne kadar teşekkür etsem az. İçinde bulunduğumuz duruma gösterdikleri ilgi bizi daha da cesaretlendirmekte. Hedefimizi 2 milyona çıkardık. Mayıs ayına kadar 2 milyon adet hedefimiz var ve bu rakamı da geçeceğimizi ümit ediyorum. Galatasaray'ın bu zor günlerinde dayanışmayı ve beraberliği simgeleyen bir olay" diye konuştu.