GÜNDEM
26 Tem 2017 17:53 Son Güncelleme: 16 Eyl 2019 08:38

FETÖ TRT'yi haraca bağlamış

FETÖ mensuplarının TRT’ye yerleştirdiği 400 muhabirden her ay düzenli “himmet” toplandığı belirtildi. Firari Ekrem Dumanlı’nın TRT’den aylık 12 bin, Hakan Şükür’ün ise yıllık 740 bin TL aldığı ortaya çıktı

Haberi Dinle

FETÖ mensuplarının TRT’ye yerleştirdiği 400 muhabirden her ay düzenli “himmet” toplandığı belirtildi. Firari Ekrem Dumanlı’nın TRT’den aylık 12 bin, Hakan Şükür’ün ise yıllık 740 bin TL aldığı ortaya çıktı

FETÖ’nün TRT’deki yapılanmasına ilişkin 21 şüpheli hakkında dava açıldı. İddianamede, FETÖ’nün TRT’yi nasıl ele geçirdiği ve yaptığı usulsüzlükler ve medyadaki yapılanması anlatıldı. Tanık ve bilgi sahibi sıfatıyla alınan bir çok ifade iddianameye girdi. Bilgi sahibi sıfatıyla ifadesi alınan Birol U.’nün beyanlarına göre, FETÖ, “medya imamlığı”nı 2006-2007 yıllarında kurdu.

TERÖRİSTBAŞIYLA GÖRÜŞÜYORDU

Bu birim aracılığıyla FETÖ’nün yayın organları dışındaki kuruluşlara örgüt üyeleri yerleştirildi. Medya imamlığı görevini ise “Macit” kod isimli Necdet Conger yürüttü. Malatyalı olan ve 47-49 yaşlarında olduğu ifade edilen Conger’in Fetullah Gülen ile doğrudan görüştüğü kaydedildi.Örgütün 400 muhabirden her ay düzenli olarak himmet topladığı belirtildi. TRT kaynaklarının örgüt için kullanıldığına dikkat çekilen iddianamede, FETÖ’nün kapatılan yayın organı Zaman Gazetesi’nin Genel Yayın Yönetmeni firari Ekrem Dumanlı’nın TRT’den aylık 12 bin aldığı, firari eski futbolcu Hakan Şükür’ün ise yıllık 740 bin TL aldığı vurgulandı.

Yorumlar