TEKNOLOJİ
28 Şub 2017 17:51 Son Güncelleme: 16 Eyl 2019 09:32

Facebook reklam işini abarttı

Hemen hemen her özelliğine reklam koymakla eleştirilen Facebook, şimdi de canlı yayınlara reklam vermeyi planlıyor. Facebook, canlı yayına yerleştirdiği reklam gelirinin yüzde 55'ini yayıncıya vermeyi planlıyor.

Haberi Dinle

Facebook, canlı yayına yerleştirdiği reklam gelirinin yüzde 55'ini yayıncıya vermeyi planlıyor. Facebook, canlı yayınlara da Reklam vereceğini açıkladı. Facebook, canlı yayın yapan kullanıcılara da belirli şartları oluşturmaları durumunda reklam gelirlerinde pay verecek. Bunun için kullanıcının en az 2000 takipçiye sahip olması ve yakın zamanda yapılan bir canlı yayında 300 kişi tarafından izlenmesi gerekiyor. Reklam alacak yayının da en az 4 dakika yayınlanmış ve en az 300 izleyiciye sahip olması gerekecek. Şartlar sağlandığında kullanıcı canlı yayınında en az iki dakika arayla 20 saniyelik reklama yer verebiliyor. Yayıncılar reklam gelirlerinin yüzde 55'ini alırken, Facebook geri kalan yüzde 45'i alacak.

Yorumlar