GBT'yi (Lezbiyen, gey, biseksüel ve transseksüel) normalleştirme ve yaygınlaştırmak için artık büyük firmalarda devreye girdi. Otomobil, teknoloji, yazılım ve oyun sektörü gibi alanlarda faaliyet gösteren firmalar sosyal medya üzerinden LGBT'yi özgürlük kisvesi altında açıkça destekleyerek eşcinselliği meşrulaştırmaya çalışıyor.

LGBT'Yİ HANGİ FİRMALAR DESTEKLİYOR?

LGBT'ye destekleri ardından özellikle firmaların da bu sürece dahil olması çocuklar ve gençleri bekleyen tehlikenin boyutlarını gözler önüne serdi. Gençlerin aktif olarak kullandığı sosyal medya üzerinden Mercedes, BMW, Renault, Microsoft, Cisco, Lenova ve Bethesda gibi büyük firmalar LGBT'ye açıkça destek veriyorlar.

Bugün LGBT akımının en büyük destekçisi markalar ve topluluklar trendler üstü olan bu toplum mimarlığının zemini gençleri hedef alarak yapıyor.

SOSYAL MEDYADA GİDEREK YÜKSELİYOR

Temiz bir sicile sahip olmayan firmalar, son zamanlarda LGBT akımlarını destekleyerek toplumsal yapı üzerinde kalıcı hasarlar vermeye devam ediyor. Sosyal medyada yükselmeyi başaran cinsiyetsizlik akımı, erkek veya kadın kavramlarının yerine cinsiyetsiz bir yaklaşım trendini benimseyenlerin yeni gözdesi.