Online TV sektörüne adım atan Apple, sektörün dev isimleri ile boy ölçüşebilmek için hatırı sayılır bir bütçe ayırmış durumda. Bu alanda Netflix, HBO ve Amazon gibi aktörler ile uzun soluklu bir rekabete girmek için bir süredir çalışmalarına hız veren şirket, 1 milyar dolarlık bütçe ayırdı. Wall Street Journal'ın şirkete yakın kaynaklara dayandırdığı haberine göre 1 milyar dolarlık bütçe 10 yapım için harcanacak. Apple'ın ayırdığı bu bütçe rakiplerinin harcadığı rakamlara kıyaslandığında gölgede kalıyor. Zira Netflix 2018'de 7 milyar dolarlık bütçe ile yola çıkmaya hazırlanıyor. Ancak Apple'ın ilk adımı olarak nitelendirilen 1 milyar dolarlık bütçenin önümüzdeki yıllarda artmasına da kesin gözüyle bakılıyor.