İşte düzenli olarak tükettiğin 16 ölümcül yiyecek

Her gün yediğin şeyler, ömrünün ne kadar uzun olacağını belirleyebilir.

İşte düzenli olarak tükettiğin 16 ölümcül yiyecek - Sayfa 1

Margarin Margarin yerine tereyağı, zeytinyağı veya hindistan cevizi yağı kullan. Hidrojene sebze yağlarıyla trans yağlar açısından zengin olan margarin, kardiyovasküler hastalıklarla kanser riskini arttırabilir.

116
İşte düzenli olarak tükettiğin 16 ölümcül yiyecek - Sayfa 2

Gazlı içecekler Gazlı içecekler kilo aldıran boş kalorilerle doludur, bu yüzden de kanser, kemik erimesi, diyabet ve kalp hastalıkları riskini arttırır. Sırf şekersiz gazlı içecek içtiğin için bu konuda endişelenmen gerekmediğini mi sanıyorsun? O halde yanılıyorsun. Şekersiz gazlı içeceklerde kalori olmasa da, yine de sağlığa zararlıdırlar.

216
İşte düzenli olarak tükettiğin 16 ölümcül yiyecek - Sayfa 3

Hazır etler Öğle yemeğinde hazır kesilmiş sucuk ve kaşarlı sandviçler yemeyi seviyorsan, en iyisi başka bir şeyler yemeye başla. Yapılan birkaç araştırmaya göre hazır et tüketimi ile kanser (özellikle de kolorektal kanser) arasında bir bağ var.

316
İşte düzenli olarak tükettiğin 16 ölümcül yiyecek - Sayfa 4

Şekerli mısır gevrekleri Çoğu insan kahvaltıda şekerli mısır gevreği yemeyi çok sever. Bu da hiç şaşırtıcı bir şey değil, sonuçta bu mısır gevrekleri rafine şeker dolu. Şekerli mısır gevreklerinin bu kadar popüler olmasıysa büyük bir sorun çünkü bu tür mısır gevreklerini en çok küçük çocuklar yiyor.

416