Ziyaretçilerin Audi dünyasıyla ilgili her konuda bilgi alabildiği, tüm Audi modellerinin birebir boyutlarındaki sanal versiyonlarını inceleyebildiği Audi City İstanbul, İstinyepark’ta açıldı.

Londra, Pekin ve Berlin’in ardından İstanbul’da açılan Audi City’de ziyaretçiler, Audi uzmanlarından milyonlarca renk, donanım ve model seçeneği ile ilgili daha kişiselleştirilmiş danışmanlık hizmeti de alabiliyor.

Audi A.G tarafından geleceğin “showroom konsepti” olarak açıklanan Audi City, tasarım ve işleyiş modeli mevcut ve geleceğin satış yöntemleri ile sanal-dijital dünyanın yönlerini birleştiriyor. Audi City, markaya sadece sanal showroom olarak teknolojik bir altyapı değil daha kişiselleştirilmiş bir müşteri danışmanlığının da verilmesine olarak sağlıyor.

Audi City, markanın tüm model serisini tamamen dijital bir biçimde sunuyor. Yenilikçi medya teknolojileri kullanılarak, ziyaretçilere, otomobillerini birkaç milyon seçenek arasından tercih yaparak kişiselleştirme ve yerden tavana kadar yükselen dijital ekranlarda, 1: 1 ölçeğinde gerçekçi bir şekilde deneyimleme imkanı veriyor.

BİR BAKIŞTA AUDI CITY ISTANBUL

3 dijital LED duvarın her biri bir otomobili birebir ölçekte gösterebiliyor.

Her bir dijital LED duvarda 33.177.600 piksel bulunuyor.

Dünya genelindeki satış personelinin katkılarıyla hazırlanan iPad arayüzü son derece kullanıcı dostu

Tüm Audi ürün gamını yapılandırma ve görüntüleme olanağı

Örnek: Müşteriler Audi A3’ün 1038 varyantını yapılandırabiliyor.